You Are Here: Home » لژیون خانم ها » گزارش عملكرد لژيون ليدي جونز خانم زهره حسيني 96/05/06

گزارش عملكرد لژيون ليدي جونز خانم زهره حسيني 96/05/06

به نام قدرت مطلق الله

جمعه، لژیون لیدی جونز سرکار خانم زهره حسینی، در نمایندگی پارک طالقانی با دستورجلسه از وبلاگ لژیون لیدی جونز چگونه استفاده می‌کنم؟ 96/5/6 رأس ساعت ۸: ۳۰ آغاز بکار نمود.

2aoji2pfpmexh3p6epqسخنان استاد:

ما اگر یک جاهای دل سوزی بیجا انجام دهیم در کار خداوند دخالت کرده‌ایم. خدواند در شرایطی دوست دارد بنده‌اش را مورد آزمایش قرار دهد. پروردگار ما را به خاطر خودش آزمایش نمی‌کند، بلکه ما را به خاطر خودمان آزمایش می‌کند، او کاملاً به احوال بندگانش واقف است و اصلاً نیاز ندارد ما را با آزمایش کردن بسنجد، ما را آزمایش می‌کند تا یک سری مطالب را به خودمان ثابت کند، بیایید بجای دل سوزاندن برای یکدیگر، همدیگر را درک کنیم.

زمانی که رهجو فرمانبردار راهنمایش نیست و راه خود را می‌رود. به قول جناب مهندس یک الی دو دفعه می گوییم اگر رهجو نگرفت دیگر باید او را رها کرد. زمانی که فرمانبردار نیستید دیگر از دست راهنما کاری برایتان ساخته نیست، چون اگر راهنما حرف‌ها، آموزش‌ها و کارش اشتباه بود، حتی یک نفر هم در لژیون رهایی نمی‌گرفت، پس نتیجهٔ کار هر شخص بر می‌گردد به عملکرد خود آن شخص. تنها منظور ما خوردن نیست. در طول سفر جونز آموخته‌ایم که باید جسم، روان، جهان بینی هر سه به تعادل برسند.

نکته: رعایت حرمت در کنگره بسیار مهم است، اگر حرمت‌ها را رعایت نکنیم به رهایی که قرار است برسیم نخواهیم رسید.

سخنان استاد راجع به دستور جلسه:

ما باید در لژیون چند نفری را برای خدمت در سایت داشته باشیم که اگر به هر دلیلی یک نفر مشکلی برایش پیش بیاید، کار لژیون ما در سایت بی برنامه نماند.

من به سراغ خدمتی می‌روم و خواستار آن می‌شوم، اما در واقع آن خدمت را به من می‌دهند، یعنی به درجهٔ رسیده‌ام که آن خدمت را انجام دهم، اگر درک کنیم که خدمت چقدر برایمان خوب است و از انجام آن لذت ببریم آنگاه نتایجش را می‌بینیم، اما اگر با حال خراب خدمت را انجام دهیم به نظرم انجام ندهیم بهتر است.

زمانی که در سایت خدمت می‌کنید، مخصوصاً هنگامی که مطالب لژیون را می‌نویسید، علاوه بر اینکه یک بار در لژیون مطالب را می‌شنوید، یک بار زمان نوشتن مطالب روی کاغذ، یک بار نیز زمان تایپ و دیگر بار زمان ویرایش مطالب تایپ شده آن را می‌خوانید خودتان مقایسه کنید شخصی که در سایت خدمت می‌کند چقدر موفق تر است نسبت به اشخاصی که تنها مطالب را یک بار در لژیون گوش می‌دهند و حتی برای دورهٔ مطالب به سراغ سایت نیز نمی‌روند.

بارها گفته‌ام زمانی که از سایت استفاده می‌کنید و از مطالب بهره می‌برید از خود رد پایی بگذارید، با یک پیامی حضورتان را اعلام کنید و نشان دهید از سایت استفاده می‌کنید. با لذت خدمت انجام دهید، اگر لذت در آن نباشد هیچ سودی برای شخص خدمتگذار وجود نخواهد داشت.

بعضی‌ها لژیون را سر سری می‌گیرند، باری به هر جهت نباشید، از فرصت‌ها استفاده کنید و با هدف در لژیون حاضر شوید، باید قوی به کار خود ادامه دهید، ما در لژیون رهایی‌های زیادی داشته‌ایم، یعنی یک اتفاقی در تغذیه برای آن‌ها افتاده است، چرا برای من یا خانم x و y نیافتد، ما نمی‌دانیم تا چه زمانی فرصت حضور در لژیون را داریم، پس از فرصت‌ها به بهترین نحو بهره ببریم و از کمک راهنما، راهنمایی بگیریم تا به نتیجه برسیم.

مشارکت: زمانی که وارد سایت می‌شوم، خلاصه عملکرد لژیون‌های دیگر را نیز مطالعه می‌کنم، گاهی در لژیون‌های دیگر نکاتی مطرح می‌شود که ممکن است بحثش در لژیون خودمان پیش نیامده باشد و من مطالب را برداشت و برای خودم کاربردی‌اش می‌کردم.

استاد: همهٔ کمک راهنمایان از یک منبع مشخص تغذیه می‌کنند و اینکه شما مطالب لژیون‌های دیگر را مطالعه می‌کنید بسیار خوب و پسندیده است فقط پیامی بگذارید که نشانگر حضور شما در سایت باشد.

ما آموزش می‌گیریم تا علاوه بر اینکه در بحث تغذیه سلامت تر زندگی کنیم بلکه در در زندگی نیز بتوانیم در مقابل مشکلات کم نیاوریم. مثال رهجو بعد از اتمام لژیون به سمت زندگی خود می‌رود و زمانی که یک نفر کوچک‌ترین حرفی به او می زند سریع به هم می‌ریزد و برای تخلیهٔ روانی خود شروع به خوردن می‌کند. ما باید در شرایط سخت بهترین کار ممکن را انجام دهیم، که نه به خود و نه به دیگران آسیبی نرسانیم.

مثال: زمانی که مهمانی می‌روید و میزبان مدام به شما غذا تعارف می‌کند و اگر میل نکنید ناراحت می‌شود. شما با هوشیاری و نفوذ کلام آن نخوردن را خنثی کنید، آنگاه هم خودتان و هم میزبان حال خوبی خواهید داشت.

ما در سفر جونز مدعی هستیم، که می‌خواهیم آموزش بگیریم، زمانی که مدعی هستیم که داریم آموزش می‌گیریم، قطعاً در مسیر آموزش قرار می‌گیریم و آنچیزی که باید یاد بگیریم سر راهمان سبز می‌شود.

شاید قبلاً کار ضد ارزشی را انجام می‌دادیم و اتفاقی برایمان نمی‌افتاد، اما اکنون که من در حال آموزش گرفتن هستم و می‌خواهم مطلبی را بیاموزم، اگر مشکلی در مسیر باشد باید با آن درست برخورد کنم، اگر درست برخورد نکنم به مشکل بر می‌خورم، زیرا ادعایم شده است.

مثال: شخصی که مدعی هست که کمک راهنما است، باید در مقابل مشکلات و مسائل خود کم نیاورد و به دنبال حل آن به بهترین شکل باشد. رهجویان نیز اگر مدعی هستند که در حال گرفتن آموزش‌های کنگره هستند، خیلی امکان دارد انسان‌های حال خراب در مسیر سفرشان باشند، اگر توانستید در مقابل حال خرابی آن‌ها بایستید برنده هستید واگر نه به مشکل برخورد می‌کنید..

با خود می گویید چرا قبلاً این همه مشکلات نداشتم و از زمانی که به کنگره آمده‌ام مشکلاتم بیشتر شده است، مشکلاتتان بیشتر نشده، بلکه بلکه ما داریم آن‌ها را می‌شناسیم و درک می‌کنیم، این مشکلات همیشه بوده‌اند، منتها ما اکنون آن‌ها را حس و درک می‌کنیم و باید آنچه که آموخته‌ایم را در زمان مناسب کاربردی‌اش کنیم.

بعضی خانم‌ها 6 ماهه باردار هستند و می گویند چرا این بچه به دنیا نمی‌آید، خب نباید هم به دنیا بیاید زیرا 9 ماه و چند روز باید بگذرد تا بچه به دنیا بیایید، شما هم نمی‌توانید با 4 ماه سفر در جونز بگویید چرا یک سری اتفاقات برایم نمی‌افتد، 11 ماه به شما وقت داده شده است که حرکت را شروع کنید، البته بعضی که برحسب اضافه وزن بالا یا بیماری‌هایشان مدت زمان بیشتری لازم دارند تا به سلامت و تناسب اندام برسند. گاهی افراد می‌آیند و با انجام روش‌های اشتباه در سفر دخالت می‌کنند تا مشکلشان را سریع تر حل کنند، این کار درست نیست و نتیجه نیز نخواهد داشت، هر چیزی زمان دارد، خواسته‌ها نیز برای به بار نشستن نیاز به زمان دارند، منتها ما باید آنچه را که پرتاب می‌کنیم درست و در جای مناسب پرتاب کنیم، خواسته‌هایمان را در خرابه پرتاب نکرده باشیم، یک جای آباد آن را پرتاب کرده باشیم.

کائنات همیشه هستند، کائنات شعور ندارند و به نگاه و حرکت ما جواب می‌دهند، زمانی که از ازدواج یا ادامه تحصیل کسی خوشحال نمی‌شویم، خودمان نیز مجرد و بی تحصیلات می‌مانیم یا اگر مثال ازدواج کنیم یا درس بخوانیم یک جایی به مشکل برخورد می‌کنیم.

بالاخره کائنات آن خواستهٔ که داریم را به ما می‌دهد. گاهی آن خواسته را از طریق عکس العملی که انجام می‌دهیم می‌گیریم. و گاه به خاطر قضاوت‌هایمان یک چیزهای را می‌بینیم. بهمین خاطر است که می گوییم در صراط مستقیم حرکت کنید، زیرا هر علتی می‌تواند باعث شود ما به مشکل برخورد کنیم، مثل پیشینهٔ ما، قضاوت‌ها، غیبت‌ها، خطاها، نگاه‌ها، دلسوزی‌ها، دخالت کردن در کار خدا و …..

راهنمایان هستند تا به ما کمک کنند که چه کاری باید انجام دهیم، منتها زمانی که ما در قسمت‌های پایین حرکت می‌کنیم، آن را حس نمی‌کنیم و امواج نادرست را بیشتر دریافت می‌کنیم. مثال: اکنون در اطراف ما چقدر سرو صدا وجود دارد، اما ما سعی داریم امواجی که در لژیون وجود دارد را بشنویم، مگر آنکه یک اتفاقی بیافتد که به این صوت غلبه کند، آنگاه روش مان را عوض می‌کنیم و علاوه بر گوش دادن با نگاه کردن و لب خوانی سعی می‌کنیم به هر شکلی شده مطلب را دریافت کنیم، زیرا خواسته داریم و برایمان صحبت‌های لژیون اهمیت دارد. در زندگی نیز باید اینگونه باشیم، باید اتفاقی که می‌خواهیم برایمان بیافتد مهم باشد. اینکه اطرافیان چی می گویند و چه کار انجام می‌دهند مهم نیست، بارها گفته‌ام شیطان به گونهٔ سراغ ما می‌آید که ممکن است اولش خطا کنیم، اما زمانی که در حال آموزش گرفتن هستیم یک مرتبه به خودمان می‌آییم و خطا را درست می‌کنیم.

زمانی که آموزش می‌گیریم نباید از اشخاصی که قصد ناراحت کردنمان را دارند ناراحت شویم، او در حد شعور و توان خودش رفتار می‌کند. شخصی که ما را ناراحت می‌کند آنقدر توان دارد، اگر ما مدعی هستیم که د حال آموزش گرفتن هستیم، باید خیلی قوی تر از این حرف‌ها باشیم. زمانی که شخصی حال ما را خراب می‌کند از ما قوی تر است که می‌تواند حالمان را خراب کند، منتها ما با کنگره شدیم تا با کاربردی کردن آموزش‌ها قوی شویم. یک جایی باید به خودمان بیاییم، چقدر ضعیف باشیم، باید آموزش‌ها را یاد گرفته و کاربردی‌اش کنیم.

استاد: حرمت در لژیون عبارت است از: صحبت‌های لژیون نباید از لژیون خارج شود، یکدیگر را نباید سرزنش کنیم، ما در لژیون تنها نظراتمان را می گوییم، حق بی احترامی به یکدیگر را نداریم، خارج از لژیون ارتباط تلفنی و مالی برقرار کردن ممنوع است، در کل باید حرمت نگه داریم، زیرا زمانی که به کنگره آمدیم انسان‌های حال خرابی بودیم و اکنون در حال آموزش گرفتن هستیم و اگر آن‌ها را عملی کنیم، موفق می‌شویم، پس قطعاً اگر حرمت‌ها را رعایت نکنیم به مشکل بر خواهیم خورد و این اتفاق عجیبی نیست.

ما وظیفه داریم حرمت صحبت با راهنما را حفظ کنیم، به جایگاه‌ها در کنگره احترام بگذاریم،

چقدر لذت بخش است یک راهنما ثمره و میوه‌های زحمت‌ها و آموزش‌هایش را ببیند، جناب مهندس با دیدن این ثمره‌ها چقدر لذت می‌برند، اما واقعاً ما تا به امروز چه کاری برای شخص ایشان انجام داده‌ایم؟

من راهنما آرزو دارم که یک روز میوه‌ها و ثمرات زحماتم را ببینم، این آرزو چه نفعی برای من دارد؟ خیلی منفعت دارد، البته نه آن منفعتی که شما فکر می‌کنید. من آرزو دارم رهایی تک تک رهجویان خود را که ثمره‌هایم هستند را ببینم.

ما باید حرمت کنگره و بنیانگذار آن را حفظ کنیم. قدر کنگره را بدانیم و این راه و آموزش‌های آن را بی ارزش نکنیم، واقعاً اگر مدعی هستیم به آموزش گرفتن باید آن‌ها را کاربردی کنیم وگرنه دانستن بی عمل هیچ سودی ندارد.

استاد: جهان بینی 100 درصد برای ما مفید است، در حال حاضر افرادی که در لژیون هستند و از تغذیهٔ خود نتیجه نمی‌گیرند به علت درگیری‌های موجود در صور پنهانشان است.

مشارکت: چرا می گویند هر ناراحتی جسمی که در این بعد داشته باشیم در بعد دیگر نیز همراه ما است، مگر نه اینکه این جسم در این بعد باقی می‌ماند، اما در آموزش‌ها به ما می گویند هر نادانی، نا آگاهی و ناراحتی جسمی داشته باشیم در بعد بعدی همراه ما است، یعنی پر خوری من در بعد بعدی همراه من است؟

استاد: ما جسم را در این بعد می‌گذاریم و می‌رویم پس چرا جسم اهمیت دارد؟ زیرا ما به واسطهٔ این جسم در حال آموزش گرفتن هستیم. زمانی که سر درد دارم چگونه می‌توانم آموزش‌ها را تجزیه و تحلیل کنم، پس باید این جسم سالم باشد، جسم من بر اثر پر خوری های خودم داغون شده است.

چرا پرخوری می‌کنم؟ چون روانم مشکل دارد، و یاد نگرفته‌ام پر خوری نکنم.

در زمین که زمان به آن می‌خورد جسم مهم است، تا زمانی که نفس می‌کشیم جسم مهم است. آن هنگام که جسم ما بیمار است نمی‌توانیم جهان بینی خوبی داشته باشیم، روانمان نیز بر هم ریخته است و در زمانی که درد بر انسان غلبه می‌کند، انسان از تعادل روحی و روانی خارج می‌شود و جسم به این علت‌ها اهمیت دارد.

دستور جلسه هفتگی مورخ 96/5/27: تغذیه و تأثیر آن بر روی سیستم اعصاب مرکزی و سیستم پاداش

تکلیف جلسه آینده لژیون: نوشتار سی دی (آماده بودن همهٔ اعضاء راجع به دستور جلسه و سی دی هفته)

تهیه و تایپ گزارش: مسافر لیدی جونز حمیده

ثبت گزارش: مسافر لیدی جونز خانم زری

About The Author

Number of Entries : 749

© 2012 Powered By jones.ir

Scroll to top