You Are Here: Home » لژیون خانم ها » گزارش عملكرد لژيون ليدي جونز خانم فريده رشوند 96/2/22

گزارش عملكرد لژيون ليدي جونز خانم فريده رشوند 96/2/22

به نام قدرت مطلق الله

لژیون با استادی خانم ناهید فوادی ، با دستور جلسه “وادی نهم و تاثیر آن روی من” در روز جمعه مورخ ۹۶/۲/۲۲ راس ساعت ۸/۵ صبح در پارک طالقانی آغاز به کار نمود .

j6lmte3ugpbj3pvskeik

خلاصه سخنان استاد:

وادی نهم در بین وادی‌ها مثل یک معجزه می‌ماند که نقطه تحمل ما انسان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. نقطه تحمل انسان در حرکت کردن نمایان خواهد شد. به‌گونه‌ای که اگر انسان از تفکر کردن و آموزش گرفتن بایستد هرگز نقطه تحمل پیدا نخواهد کرد. این مهم می‌تواند هم در کارهای خوب و هم در ضد ارزش‌ها بالا برود. برای مثال در مورد اضافه وزن پیدا کردن و چاق شدن می‌توان گفت؛  زمانی که به خوردن و خوردن ادامه بدهیم نقطه تحمل ما بالا می‌رود و کم‌کم معده بزرگ می‌شود و ما همچنان می‌خوریم و دیگر حتی احساس ناراحتی هم نمی‌کنیم و چاق و چاق‌تر می‌شویم و باز هم بیشتر و بیشتر می‌خوریم که در این صورت در جهت منفی و کار غلط و ضد ارزش حرکت کرده‌ایم و نقطه تحمل را بالابرده‌ایم.

کسی که سال‌ها تغذیه غلط داشته است و در اثر فرهنگ ضد ارزش پرخوری ۳۰ کیلو اضافه‌وزن پیدا کرده است هرگز نمی‌تواند یک‌شبه لاغر شود، اگر در یک‌لحظه این وزن اضافی را از بدن او بگیریم تمام استخوان‌هایش در جا می‌شکنند چون به‌مرورزمان این استخوان‌ها نقطه تحملشان بالا رفته بوده است و کم‌کم توانسته بودند وزن این جسم را تحمل کنند و آن را سرپا نگهدارند. در فرهنگ جونز نقطه تحمل باید کم‌کم بالا برود، به‌گونه‌ای که هر ۲۱ روز یک‌لقمه یا یک قاشق کم می‌شود و همچنین در مورد ورزش کردن باید گفت که یک‌دفعه نمی‌شود ورزشکار حرفه‌ای شد و بدن را منفجر کرد. می‌بایست کم‌کم نقطه تحمل بدن را با پیاده‌روی و بعد کم‌کم با زیاد کردن زمان ورزش و عوض کردن نوع آن بالا ببریم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

جناب مهندس دژاکام در سخنان خود می‌فرمایند: وادی هشتم و نهم و همچنین وادی دهم به یکدیگر متصل بوده و ارتباط تنگاتنگی بین این سه وادی وجود دارد. پس نتیجه می‌گیریم که ما ابتدا باید قانون هشتم را اجرا کنیم تا بتوانیم به سمت رسیدن به نقطه تحمل بالا و هدفمان حرکت کنیم و آن موقع است که صفت گذشته در ما تغییر خواهد کرد. انسان تا زمانی که جاری نشود هرگز تغییر نخواهد کرد. هر موضوعی در زندگی باید کم‌کم به نقطه‌های بالاتری برسد و ما  باید با آرامش و مرحله‌به‌مرحله نقطه تحمل را در آن موضوع بالا ببریم تا بتوانیم به هدفمان دست پیدا کنیم و پیروز شویم. برای مثال می‌توانم بگویم که ما در فرهنگ جونز سعی می‌کنیم نقطه تحملمان را از پرخوری به سمت به‌اندازه و به‌موقع خوردن تبدیل کنیم چراکه ما زمانی کسانی بودیم که آن‌قدر بشقاب غذایمان را لبریز می‌کردیم که حتی نمی‌توانستیم گل بشقاب را ببینیم. اضافه خواری، مانده خواری و همچنین ریزه‌خواری‌های بسیاری می‌کردیم.

ما نمی‌دانستیم خوردن اضافه غذای کودکمان با این توجیه که حیف است آن غذا دور ریخته شود، چه تخریب و آسیبی به بدنمان وارد می‌شود؛ و اکنون میدانیم که می‌توان به‌آسانی آن مقدار غذای اضافی را دور ریخت، ولی زمانی که وارد بدن ما شود خارج کردنش کاری بسیار سخت و طاقت فرس است. امیدوارم که همگی بتوانیم از صفت‌های بد دوری‌کنیم و خوبی‌ها را در خودمان پرورش دهیم و همچنین با بالا بردن نقطه تحملمان بدی‌های درونمان را به صفت‌های خوب و ارزشمند تغییر دهیم. برای بالا بردن نقطه تحمل صبر داشته باشید، تلاش کنید، از حرکت نایستید و هیچ‌گاه در راه و مسیر رسیدن به خواسته خود خسته نشوید تا به هدفتان برسید. سپس استاد فرمودند: می‌دانید آجیل چه تأثیری بر قلب دارد و منبع چه ویتامین و املاحی است؟

مصرف روزانه آجیل می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را تا ۳۰ درصد کاهش دهد، همچنین آجیل منبع بسیار قوی از فیبر، آهن، پروتئین، ویتامین‌های A,E و منبع بسیار خوبی از املاحی مانند فسفر، منگنز، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و سلنیوم هستند؛ و در انتها لژیون با دعای کنگره به پایان رسید.

دستور جلسه هفته آینده: الهام از رمضان و تجربه من از رمضان در سفر لیدی جونز، آداب تغذیه در ماه رمضان

سی دی هفته: پردازش

دبیر جلسه: مسافر ریحانه

About The Author

Number of Entries : 749

© 2012 Powered By jones.ir

Scroll to top