You Are Here: Home » لژیون خانم ها » گزارش عملكرد لژيون ليدي جونز خانم زهره حسيني 96/06/03

گزارش عملكرد لژيون ليدي جونز خانم زهره حسيني 96/06/03

به نام قدرت مطلق الله

جمعه، لژیون لیدی جونز سرکار خانم زهره حسینی، در نمایندگی پارک طالقانی با دستور جلسه مثلث احتراق (نقش ورزش‌های هوازی و مؤثر در کاهش وزن) مورخ 96/7/3 رأس ساعت ۸: ۳۰ آغاز بکار نمود.

2aoji2pfpmexh3p6epq

نکته: یک سفر اولی در طول سفر برای آنکه به تعادل برسد بالا و پایین زیاد دارد. ما به گونهٔ سفر می‌کنیم که در کنار تنوع در بحث تغذیه بتوانیم کاهش وزن نیز داشته باشیم.

مشارکت: آیا می‌توانیم در کنار روش Dst از روش‌های سنتی که می‌گویند ماهی 10 کیلو کاهش وزن به همراه دارند برای لاغری استفاده کنیم؟

استاد: من اطلاعاتی زیادی راجع به روش‌های لاغری سنتی ندارم، ولی با یک استدلال ساده باید ببینید این روش‌ها تعادل بدن و چاکراها را برهم نمی‌زنند. ما در کل در سفر جونز تنها از یک مسیر تبعیت می‌کنیم. با خود بگویید آیا روش dst که تا به امروز از آن بهره گرفته‌اید به شما ضرری رسانده است؟ با یک تجزیه‌وتحلیل ساده می‌توان متوجه شد که کدام راه درست و کدام راه اشتباه است.

ما در ماه یک میزان مشخصی می‌توانیم کاهش وزن داشته باشیم که حداکثر 3 کیلو است و بیش از این میزان اصلاً منطقی نیست.

بارها گفته‌ام یک مادر، مادر است و هیچ‌کس شکی در مهر و محبت او ندارد، ولی گاهی ممکن است حرف و کار او برای من ضرر داشته باشد و یک نیروی منفی برای من محسوب شود، نه آنکه او بد باشد، نه بلکه ممکن است حرف او به ضرر من باشد.

شاید این علمی که شما می‌گویید درست باشد، اما یک‌زمانی می‌شود دام شیطان، مثال با خودتان می‌گویید من 50 کیلو اضافه‌وزن دارم و با این روش ماهی 10 کیلو کم می‌کنم و 5 ماهه به‌تناسب اندام خواهم رسید، این همان دام شیطان است. چیزی که راحت به دست می‌آید، خیلی راحت نیز از دست می‌رود و شاید اتفاقات بدتری هم به همراه خود بیاورد.

شما می‌گویید خدا را دوست دارم، کنگره را دوست دارم. آقای مهندس را دوست دارم ولی مابقی اعضای کنگره را دوست ندارم، راهنما را دوست دارم ولی رهجویان لژیون را دوست ندارم، من می‌خواهم از یک رژیم لاغری تبعیت کنم یک سری کارهایش را دوست دارم و یک سری دیگر را دوست ندارم. مثال: در سفر جونز به‌اندازه خوردن را دوست دارم، اما سر ساعت خوردن را دوست ندارم.

باید تفکیک کنید که خواستهٔ شما از سفر جونز چیست؟

می‌گویید خدا را دوست داریم، نگاه کنید از خدا چه می‌خواهید؟ آیا اگر در جهت منافعتان حرکت کند و خواسته‌های شمارا برآورده کند او را دوست دارید وگرنه دوستش ندارید؟

نگاه کنید چرا خدا را دوست دارید؟ چه چیزی از او می‌خواهید؟ ابتدا خداوند را بشناسید.

در سفر جونز نیز همین‌گونه است. ابتدا باید روش dst را بشناسید و با برنامه‌ها، اهداف (رسیدن به‌سلامتی و تناسب‌اندام و تعادل است که تعادل از تناسب ظاهری مهم‌تر است، تعادل فوق درمان است.) و نتایج آن آشنا شوید، زمانی که این روش را به‌طور کامل شناختید، بعد به آن روی بیاورید.

خلاصه سخنان استاد راجع به دستور جلسه: مثلث احتراق (نقش ورزش‌های هوازی و مؤثر در کاهش وزن)

احتراق به معنای سوختن است: یعنی آنکه ما باید چربی‌های موجود در بدنمان را به سوزانیم تا به هدفمان که تناسب‌اندام است برسیم. این امر چگونه محیا می‌شود؟

مصرف یک سری مواد غذایی باعث افزایش سوخت‌وساز در بدنمان می‌شود. انجام ورزش‌های هوازی در سوختن چربی‌ها به ما کمک می‌کنند، ورزش‌های هوازی در بدن حرارت ایجاد می‌کنند. ایروبیک یک مجموعه‌ای از ورزش‌های هوازی است. طناب زدن، دویدن، تند راه رفتن و هر ورزشی که ضربان قلب را بالا ببرد، زمانی که ضربان قلب بالا می‌رود باید آرام‌آرام ضربان قلب را پایین بیاورید و دوباره ضربان را بالا ببرید، اینجا است که چربی سوزی در بدن اتفاق می‌افتد. مثال: اگر یک ساعت پیاده‌روی می‌کنید. یک ربع اول که ضربان قلبتان بالا می‌رود روی همان ضربان بالا تا انتها به پیاده‌روی ادامه ندهید، این کار هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. همان یک ربع اول پیاده‌روی که ضربان قلب را بالا بردید باید آن را پایین بیاورید و دوباره ضربان را بالا ببرید، این کار نتیجه‌بخش است و باعث به وجود آمدن حرارت در بدن می‌شود، باید شعله باشد تا بتواند چربی‌ها را آب کند، اگر شعله نباشد چربی‌ها آب نمی‌شوند. زمانی که شما در طول سفر حرکت می‌کنید اما ورزش ندارید، هیچ فایدهٔ برای شما به همراه ندارد، باید ورزش داشته باشید تا به نتیجهٔ مطلوب برسید.

آن‌های که به دلایلی مدتی از ورزش دور می‌شوند عواقب ورزش نکردن را متوجه می‌شوند و باید خیلی سریع دوباره به مسیر سفر بازگردند و به بیراهه نروند، به‌محض اینکه احساس می‌کنید از مسیر خارج‌شده‌اید سریع به سمت مسیر برگردید.

باید ورزش، پیاده‌روی و حرارت دادن به بدن تکرار شود و هر بار که احساس کردید بدنتان به آن میزان ورزش عادت کرده است، یک مقدار تحرکتان را بیشتر کنید، نه اینکه به 2 ساعت برسانیدش بلکه ما می‌خواهیم حتی در مقولهٔ ورزش نیز به یک حالت تعادل برسیم، زیرا اگر تایم ورزش ما زیاد باشد و یک روز به هر دلیلی نتوانیم ورزش کنیم حداقل تاوان کمتری به علت عدم ورزش کردن در آن روز پرداخت کنیم.

موادی در بدن باید وجود داشته باشد که بتواند چربی‌ها را بسوزاند، مثال باروت و کبریت باید کنار هم باشند تا حرارت و سوخت فراهم شود.

ورزش باید آرام‌آرام و توأم باشد. مثال شخصی که اضافه‌وزن بالا دارد و با 10 دقیقه راه رفتن پاهایش درد می‌گیرد 5 دقیقه راه برود درواقع از کم شروع کند و بعد آرام‌آرام آن را اضافه کند.

استاد: راهنما زمانی که از ره‌جو می‌پرسد که تعداد لقمه‌هایت چند تا است و ره‌جو فکر می‌کند و بعد پاسخ می‌دهد کاملاً مشخص است که رهجو روی برنامه نیست. اگر شما بدانید که ظهر چند لقمه می‌خورید دیگر برای پاسخ به راهنما تردید و فکر کردن لازم نیست.

نکته: اگر یک سفر دومی به هر دلیلی وزنش بالا برود پاداشش که تعداد لقمه‌های او است از او گرفته می‌شود، باید دوباره سفر کند تا آن اضافه‌وزن را کم کند و در طول سفر قطعاً تعداد لقمه‌هایش کاسته می‌شود و پاداشی که به او داده‌اند را می‌گیرند.

استاد: خداوند خیلی ما را دوست دارد، امکان ندارد خدا بخواهد بنده‌اش را اذیت کند، پروردگار بعضی اتفاقات و انسان‌ها را جلوی چشم ما می‌آورد تا درس عبرتی برای ما بشود. مثال شخصی را با وزن بالا که بیمار شده است را جلوی چشم شما می‌آورد که به خود بیایید با خود بگویید اگر این اتفاق برای شما بیفتد چه می‌شود؟ آنگاه متوجه می‌شوید که علاوه بر آزار و اذیت خود اسباب زحمت دیگران نیز می‌شوید، تازه اگر کسی به انسان نگاه کند.

اگر یک سفر اولی حرف‌ها و آموزش‌های لژیون را گوش کند و به آن عمل کند قطعاً موفق می‌شود.

استاد: آیا تا به امروز علت چاقی و رسیدن به این وزن بالا را متوجه شده‌اید؟ علت این چاقی مفرط چیست؟

مشارکت: قبل از سفر جونز به علت گرفتاری‌های زیاد در زندگی خوابم زیاد شده بود، می‌خوابیدم تا از وقایع اطرافم فرار کنم. میزان غذای مصرفی‌ام مانند قبل بود، اما به علت عدم تحرک هرروز چاق و چاق‌تر می‌شدم، با آنکه از سفرهٔ خانواده غذا می‌خوردم، اما هیچ‌یک از افراد خانواده دچار این مشکل نشدند، زیرا تحرک و حرارت را در بدنم ایجاد نمی‌کردم. دیگر آنکه به علت خواب در طول روز، شب‌ها خواب نداشتم و تغذیهٔ سالم نیز نداشتم هر چیزی را می‌خوردم و به ارزش غذایی آن هیچ توجهی نمی‌کردم، اما اکنون در طول سفر علاوه بر اینکه خوابم تنظیم‌شده است، مواد غذای سالم را شناخته‌ام و به‌اندازه و سر تایم همه نوع مواد غذایی سالم را مصرف می‌کنم اما درعین‌حال کاهش وزن نیز دارم.

از دردهای زندگی لذت ببرید و آن‌ها را به‌پای این بگذارید که نتیجه عمل اشتباه خودتان است. مثال یک انسان چاق بالا رفتن از پله برایش سخت است با خودتان بگویید این نتیجهٔ عمل اشتباه خودم است درست است از پله بالا رفتن سخت است، اما شما به این موضوع توجه کنید که قرار است با تلاش روزافزونتان به نتیجهٔ خوبی برسید، قطعاً امکان ندارد کسی تلاش کند و به نتیجهٔ خوبی نرسد، مگر آنکه خالق ما بداند که انجام آن کار به صلاح و نفع ما نیست و آن تلاش به نتیجه نرسد.

استاد: حس‌های انسان در طول سفر تغییر می‌کند، از جهل به روشنایی، از حقارت به سرافرازی، از کفر به ایمان، از چاقی به تناسب‌اندام و …

ما در حال سفر کردن هستیم حال این سفر هر شکلی که هست، ما سفرمان را از طبقات بالا به پایین انجام نمی‌دهیم، بلکه از طبقات پایین به سمت بالا حرکت می‌کنیم، پس سفر ما قطعاً نتیجهٔ خوبی خواهد داشت.

نکات کلیدی که در لژیون جونز مطرح‌شده است و ما با عمل به آن‌ها به نتیجهٔ مطلوب رسیده‌ایم به شرح زیر است:

1- نظم، 2 – سر ساعت غذا خوردن، 3- انتخاب صحیح مواد غذایی، 4 -رسیدن به اشتهای واقعی،5- خوردن 3 وعدهٔ اصلی و خوردن میان وعده‌ها، 6- به‌موقع خوابیدن و به‌موقع بیدار شدن، 7 – انتخاب ساعت مناسب برای مصرف غذا، مثال صبحانه باید صبح زود باشد و ناهار باید حتماً ظهر مصرف شود و شام باید با غروب آفتاب هماهنگ باشد، حتی در تابستان نیز که آفتاب دیرتر غروب می‌کند نیز همان ساعت 7 تا 7:30 دقیقه شام را میل کنید.

به یاد داشته باشید که ما بیمار هستیم و داروی ما غذای ما است و باید آن را سر ساعت مصرف کنیم؛ و اینکه بهانه می‌آورید که ما تنها سر سفره همهٔ خانواده در کنار هم هستیم و ساعت 11 شب شام می‌خوریم و غیره همه را دور بریزید، مگر شخصی که بیمار است و دارو مصرف می‌کند به شما می‌گوید بیا باهم دور همی دارو مصرف کنیم، شما می‌توانید آن‌ها را به سمت روش تغذیهٔ صحیح بیاورید نه آنکه خودتان به سمت آن‌ها بروید.

8-مواد غذایی را تازه و سالم مصرف کردن، 9-جویدن به‌اندازهٔ غذا، 10 -مصرف آب به حد نیاز بدن،11- انجام ورزش مناسب و به‌اندازه، 12- در اولویت قرار دادن مواد فیبردار و سبزیجات، 13 – مصرف نان سبوس‌دار، حذف یا کم کردن نان‌های تهیه‌شده از آرد سفید، 14 – مصرف چربی‌های مفید، 15 – حذف غذاهای ضد ارزش و جایگزین نمودن غذاهای سالم (مانند چهارمغزها، میوه و سبزیجات، حبوبات و …) 16 – تا حد امکان شیرینی‌جات مصنوعی حذف شود و شیرینی‌جات طبیعی چون عسل، کشمش، خرما و …در حد تعادل جایگزین آن شود، 17 – مصرف مواد سالم و مفید نیز در حد تعادل و نیاز بدن، 18 – تنوع در مصرف مواد غذایی،

ما باید ببینیم کدام کار برای ما مهم‌تر است، مثال من اکنون نیاز دارم به کاهش وزن و باید برای کاهش وزن حرارت در بدنم ایجاد کنم. زمانی که بدن روی روال افتاد ورزش را نیز باید تغییر دهیم، زیرا زمانی که ورزش با بدن عجین شود ممکن است بدن استپ کند و دیگر کاهش وزن صورت نگیرد.

باید ورزش‌های موردعلاقهٔ خود را انجام دهید، تمرکز روی ورزش ذهن ما را قوی می‌کند و آن را پرورش می‌دهد.

مشارکت: در طول سفر با سر تایم غذا خوردن و رعایت نظم در تغذیه و نتایجی که از سفر به دست آوردم، خانواده‌ام نیز از نظم برنامهٔ سفر من پیروی کردند و با من سر ساعت غذا می‌خوردند و تنها با نظم دادن به تغذیهٔ خود باآنکه مسافر لیدی جونز نبودند مقداری کاهش وزن داشتند و چند تا از بیماری‌های چون قند و چربی خون و فشارخون بالای آن‌ها کنترل‌شده بود، اما یک هفته است که به علت بیماری یکی از اعضای خانواده نظم در خانه از بین رفته است و سر تایم غذا خوردن مختل شده و مشکلات زیادی ازنظر گوارش و تغذیه برایمان اتفاق افتاده است، با آنکه اعضای خانواده‌ام در سفر نبودند و تنها روی نظم تغذیه می‌کردند با خروج از نظم حالشان خراب شد. در طول سفر آموختم نظم در کل زندگی بسیار مهم است و در حال حاضر از اینکه تغذیه‌ام بر روی نظم است بسیار لذت می‌برم.

استاد: خودتان به تجربه در زندگی‌هایتان می‌بینید که نظم چقدر اهمیت دارد. باید حواستان به تغذیهٔ خودتان باشد. مثال یک سفر دومی زمانی که یک روز برنامه‌اش به هم می‌خورد با خود می‌گوید فردا آن را درست می‌کنم و روزها می‌گذرد و یک‌مرتبه می‌بیند که یک ماه است که از برنامه خارج‌شده است و وزنش تغیری نکرده با خود می‌گوید چه خوب اضافه‌وزن پیدا نکرده است، این روی برنامه نبودن یک‌مرتبه خود را نشان نمی‌دهد، درواقع این نیروی منفی و شیطان است سریع خود را نشان نمی‌دهد 3 الی 4 ماه که می‌گذرد قشنگ چربی‌ها را رو می‌آورد و یک‌مرتبه استخوان می‌ترکاند و خود را نشان می‌دهد و آنگاه‌که بخواهید آن اضافه‌وزن را کم کنید به‌سختی می‌افتید.

سعی کنید سبک به رخت خواب بروید، به گونهٔ که میان وعدهٔ آخر شب با خوردن یک لیوان شیر، یک میوه که البته هندوانه نباشد به علت قندی که دارد، مصرف سیب، چهارمغز (آن‌قدر بجوید که شیرهٔ آن دربیایید)، مقداری پنیر و گردو بدون نان مصرف کنند تا ضعف بدنشان را بگیرد.

دستور جلسه هفتگی: وادی چهاردهم تأثیر آن بر روی من

تکلیف جلسه آینده لژیون: نوشتار وادی چهاردهم و سی دی هفته (آماده بودن همهٔ اعضاء راجع به دستور جلسه و سی دی هفته)

تهیه و تایپ: مسافر حمیده

ثبت گزارش: مسافر زری

About The Author

Number of Entries : 749

© 2012 Powered By jones.ir

Scroll to top