You Are Here: Home » لژیون خانم ها » گزارش عملكرد لژيون ليدي جونز خانم زهره حسيني 96/2/29

گزارش عملكرد لژيون ليدي جونز خانم زهره حسيني 96/2/29

به نام قدرت مطلق الله

جمعه، لژیون لیدی جونز سرکار خانم زهره حسینی، در نمایندگی پارک طالقانی با دستور جلسه الهام از ماه رمضان و تجربه من از رمضان در سفر جونز، مورخ 96/2/ 29 رأس ساعت ۸: ۳۰ آغاز بکار نمود.

2aoji2pfpmexh3p6epqسؤال: آیا استرس در عدم کاهش وزن و چاقی تأثیری دارد؟

پاسخ: بله استرس بسیار مؤثر است، یکی از مسائلی که باعث عدم کاهش وزن و حتی چاقی می‌شود همین استرس است. انرژی که ما می‌خواهیم صرف غذا خوردن کنیم را صرف استرس می‌کنیم.

ما به کنگره آمده‌ایم و آموزش‌های گرفته‌ایم تا بتوانیم با آرامش زندگی کنیم، اگر در مقابله با مشکلات و ناراحتی‌ها نتوانیم خونسردی خود را حفظ کنیم و خیلی سریع به هم بریزیم به این معناست که نتوانسته‌ایم آموزش‌ها را کاربردی و کارآمد کنیم.

سخنان استاد راجع به سی دی هفته:

مسئول اول و آخر تمام کارها خودمان هستیم و باید مسئولیت کارمان را بپذیریم. غذایی را که من بدون تفکر می‌خورم در آخر نتیجه‌اش می‌شود چاقی و من خود مسئول این چاقی هستم.

ما در کنگره آموزش می‌گیریم تا راه درست حل مشکلاتمان را بیابیم نه آنکه توقع داشته باشیم راه‌حل را راهنما در اختیارمان بگذارد، رهجو باید با توجه به آموزش‌های که راهنما می‌دهد راه حل مشکلش را در آن استخراج کند.

به خاطر داشته باشید هرچقدر دانایی و آگاهی شما بالاتر می‌رود، قطعاً مشکلات شما نیز بیشتر می‌شود، اما زمانی که آگاهی بالاتری دارید راحت‌تر می‌توانید با آن‌ها برخورد و شرایط تحت تأثیر قرار دهید.

ما با رفتار خودمان سرنوشتمان را می‌سازیم، ما آدم‌ها دور یک فلکه پیاده راه می‌رویم میخی روی زمین می‌ریزیم و فکر می‌کنیم ما دیگر از آنجا عبور کردیم درصورتی‌که اگر دور بزنی آن میخ در پای خودمان می‌رود، امروز هر کاری انجام دهیم چند روز دیگر یا چند وقت دیگر نتیجه‌اش را برداشت می‌کنیم،

اگر راهتان درست است و کاری را انجام می‌دهید به‌هیچ‌وجه نگران نباشید، ولی اگر یک‌ذره بی‌راهه می‌روید، کلک می‌زنید، فکر نکنید راهنما متوجه نمی‌شود، من آموزشم را داده‌ام شخصی که کلک می‌زند خودش می‌داند و خودش

ما از خدا با گریه و زاری چیزی را می‌خواهیم مثال: از خدا می‌خواهیم پول فراوان به ما بدهد، یک‌مرتبهٔ گره یا مشکلی در کارمان می‌افتد با خودمان می‌گوییم خدایا من از تو پول خواستم تو در کارم گره انداختی، اگر هوشیار باشیم خدا به ما نشان می‌دهد که با این مدل کار کردن تو به پول فراوان نمی‌رسی. قرار نیست اگر چیزی را از پروردگار می‌خواهیم همان لحظه تقدیم ما کند، یک گره‌های در کارمان می‌اندازد تا متوجه چیزهای دیگر شویم، بهشت را به بها می‌دهند نه به بهانه، باید بهایش را بپردازیم تا به دستش آوریم.

سخنان استاد راجع به دستور جلسه:

یک شخص کنگرهٔ ماه رمضان را بهتر و بیشتر درک می‌کند، زیرا آموزش تربیت نفس را گرفته است. در سفر جونز زمانی که می‌گوییم از زمان صبحانه تا رسیدن زمان میان وعده چیزی میل نکنید در اصل در حال تربیت نفس هستیم. اگر در طول سفر توانستی خودت را حفظ کنی برنده هستی، زیرا در ماه مبارک رمضان قانون است که از اذان صبح تا اذان مغرب از خوردن و آشامیدن دوری کنید و ما براساس دین آن را پذیرفته‌ایم. اگر شما توانستی در روزهای عادی دهانتان را ببندید نفستان را تربیت کرده‌اید.

ما در کنگره درک می‌کنیم که چرا روزه می‌گیریم. جناب مهندس فرمودند اگر توانستی یک مدتی را در نظر بگیری و دهانت را از خوردن و آشامیدن ببندی توانستهٔ نفست را تربیت کنی که ما در لژیون جونز همین عمل را انجام می‌دهیم.

نکته: سفر اولی‌ها اگر می‌خواهند روزه بگیرند باید 30 روز کامل این کار را انجام دهند، زیرا یک سفر اولی بعد از ماه رمضان 3 ماه طول می‌کشد تا برنامه‌اش به حالت اول برگردد. آن‌های که 4 روز، روزه می‌گیرند و 7 روز نمی‌گیرند و دوباره می‌گیرند کلاً سیستم بدنشان را برهم می‌زنند.

چند روزی که شرایط روزه را ندارید هم باید مانند روزه‌داری سحر و افطار میل کنید،

یادتان باشد، وعدهٔ صبحانه را باید افطار میل کنید، البته می‌توانید از آش یا سوپ در افطار به‌اندازهٔ لقمه‌های صبحانه استفاده نمایید،

وعدهٔ ناهار را سحر میل کنید، وعدهٔ شام در ماه رمضان حذف می‌شود.

در فواصل افطار تا زمان خواب از میوه‌جات و کاهو استفاده نمایید، برای آبرسانی به بدن بسیار مفید هستند. شربت آبلیمو و عسل را در سحر استفاده نمایید. بین افطار تا سحر تخم شربتی میل کنید البته بدون شکر. روزهٔ خود را با آب ولرم افطار کنید. چای تا می‌توانید کم‌مصرف کنید آن‌هم کم‌رنگ باشد. ورزش سبک انجام دهید.

هدف از روزه گرفتن تربیت نفس است اینکه بتوانید از خوردن خودداری کنید. سفر اولی‌ها مانند افراد بیماری هستند که باید سر ساعت دارو مصرف نمایند تا به‌سلامتی برسند داروی آن‌ها همان غذا و میان وعدهٔ است که سر تایم میل می‌کنند.

ما هرچقدر اشتباهاتمان را تکرار کنیم فرصت‌های را از دست می‌دهیم و یکجایی می‌رسد که دیگر زمان تمام می‌شود و کاری از ما برنمی‌آید، اشتباهات ما مانند کشی است که مقابل صورتمان گرفته‌ایم و مدام آن را رها می‌کنیم و به‌شدت به صورتمان می‌خورد، حواستان باشد که اشتباهات را تکرار نکنیم که اشتباهات غیرقابل‌جبران می‌شود.

نکته: سفر دومی‌ها باید آموزش‌های که طی 11 ماه در سفر اول دریافت کرده‌اند را در سفر دوم نیز آن آموزش‌ها را کاربردی کنند تا بتوانند سفر خوبی را داشته باشند

استاد: زمان‌های که حس گرسنگی و ولع دارید مقداری آب بنوشید، زیرا حس‌های انسان چاق درست کار نمی‌کند شاید بدن نیاز به آب یا اکسیژن دارد اما شما حس می‌کنی گرسنه هستی.

همهٔ مواد غذایی خوب هستند، گاهی نحوهٔ استفادهٔ ما می‌تواند آن مواد مفید را به مواد مضر تبدیل کند.

متعادل خوردن یک هنر است. غذاهای ساده میل کنید، ما به غذا خوردنمان توجهی نداریم درست است غذاهای خورشتی و چرب و پر ادویه خوشمزه هستند اما آیا برای بدن مفید هستند؟ این غذاها را بهتر است خیلی کم‌تر استفاده نمایید و بیشتر غذاهای ساده مصرف نمایید تا طعم مواد غذایی را بهتر متوجه شوید. هوشیارانه مواد غذایی را انتخاب کنید.

تصور نکنید 6 وعده مجاز به خوردن غذا هستید مثال 3 وعده را یک جا مصرف کنید و 3 وعدهٔ دیگر را بعداً میل کنید، چنین تصوری اشتباه است. سلول‌های بدن هرکدام در ساعت‌های خاص خود فعالیت انجام می‌دهند. مثال سلول‌های چربی سوز یا آن‌های که ویتامین تولید می‌کنند هرکدام سر ساعت فعالیت می‌کنند.

این‌گونه نیست که من صبح بیدار شوم 6 وعده غذایم را بخورم و بخوابم، بعد دو روز دیگر بیدار شوم باز غذای 4 روز را بخورم و بخوابم، سلول‌ها برای این شخص نمی‌توانند کاری انجام دهند، غیرازاینکه سیستم x بر هم می‌ریزد و تعادل نیز بر هم ریخته می‌شود و سلول‌ها نمی‌توانند مواد لازم بدن را ترشح کنند، این تصورات اشتباه است که می‌گوییم ناهار نخورده‌ام اکنون‌که زمان میان وعده است یک ساندویچ بخورم، اگر چنین کاری کردید سخت در اشتباه هستید و ضررش را خودتان متحمل می‌شوید.

غذاهای ساده مصرف نمایید، زیرا سلامتی بسیار بااهمیت است، ما باید با جسم سالم وارد بعد، بعدی شویم. از گذشته‌ای کوچک شروع کنید. زمانی که از مصرف یک ضد ارزش نمی‌گذرید، مواد غذایی را بی‌موقع استفاده می‌کنید می‌دانید چه بلایی را بر سر بدنتان می‌آورید؟ آیا لذتی که از خوردن آن می‌برید ارزش از دست دادن سلامتی‌تان را دارد؟

اگر خیلی دوست دارید خوراکی را میل کنید اول به آن زمان بدهید، اگر بازهم میل به خوردن داشتید دیگر هوس نیست نیاز بدن شما است و آن را میل کنید.

اگر در بیراهه‌های ضد ارزش وارد شوید و از آن برنگردید وارد مسیر ضد ارزش‌ها می‌شوید و در آن مسیر پیش می‌روید.

مشارکت: بعد از رهایی حال بسیار خوبی دارم، از زمانی که آموزش‌ها را کاربردی کرده‌ام در زندگی بسیار موفق شده‌ام، سلامتی‌ام را به دست آورده‌ام، اکنون با مواد غذایی سالم آشنا شده‌ام و دیگر از مواد غذایی فریز شده استفاده نمی‌کنم، مواد غذایی را در فصل خودش مصرف می‌کنم و این‌گونه سالم‌تر نیز هستم.

استاد: مواد غذایی را به فصلش استفاده نمایید فریز کردن بی‌معنی است، اندازهٔ هر میوهٔ به شما می‌گوید که چه اندازه باید آن را مصرف نمایید، مثال گوجه‌سبز کوچک است و به شما می‌گوید مرا کم بخور. مواد غذایی سالم مصرف کنید تا عمر طولانی همراه با سلامتی داشته باشید.

سخن پایانی: زمانی که گره در زندگی شما پیش می‌آید و شما در صراط مستقیم هستید، در حال باز کردن راهی برای شما است، سدی مانع عبور شما نیستند بلکه باعث می‌شوند تا شما بزرگ شوید

دستور جلسهٔ هفتگی:استحکام پایه‌های علمی برای حمایت از لژیون‌های لیدی جونز

تکلیف جلسه آینده لژیون: نوشتار سی دی (آماده بودن همهٔ اعضاء راجع به دستور جلسه و سی دی هفته)

تهیه و تایپ گزارش: مسافر لیدی جونز حمیده

ثبت گزارش: مسافر لیدی جونز زری

About The Author

Number of Entries : 749

© 2012 Powered By jones.ir

Scroll to top